Povinně zveřejňované informace dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím (dále jen „zákon“).
Níže naleznete povinně zveřejňované informace způsobem umožňující dálkový přístup dle § 5 zákona.
Seznam informací o povinném subjektu, který musí být zveřejněn způsobem umožňujícím dálkový přístup, uvádí výše uvedené ustanovení ve svých odstavcích 1 a 2. Tyto informace se zveřejňují na webových stránkách škol a školských zařízení. Možnost zveřejnit určité informace pomocí odkazu stanovuje v konkrétních případech zákon, popřípadě vyhláška č. 515/2020 Sb., o struktuře informací zveřejňovaných o povinném subjektu a o osnově popisu úkonů vykonávaných v rámci agendy.
1. Název
Gymnázium Čakovice, Praha 9, nám. 25. března 100
2. Důvod a způsob založení
Zřizovatelem gymnázia je hlavní město Praha, Zřizovací listina byla škole vydána usnesením Zastupitelstva města Prahy pod č. j. 13/5 z 26. 1. 2012. Škola je zřízena jako příspěvková organizace, poskytuje vzdělání ve vzdělávacích oborech vedoucích k dosažení středního vzdělání s maturitní zkouškou.
3. Organizační struktura
Statutárním orgánem příspěvkové organizace je její ředitelka. Ředitelka činí právní úkony jménem příspěvkové organizace ve všech věcech. Do funkce je jmenována a může být odvolána v souladu s § 166 školského zákona a vyhláškou č. 54/2005 Sb., o náležitostech konkursního řízení a konkursních komisích.
Ředitelka školy: Mgr. Iva Nosková
Zástupci ředitelky školy: Mgr. Robert Kostner, Mgr. Ivana Weintrittová
Pedagogičtí pracovníci
Hospodářka školy: Eva Koubíková
Výchovný poradce: Mgr. Matúš Ivan, PhD.
Metodik prevence: Mgr. Denisa Andělová
GDPR – pověřenec Gymnázia Čakovice: Mgr. Eva Šmídová, Moore Czech Republic s.r.o.
THP pracovníci (účetní, školník, uklízečky, vrátná, technický a administrativní pracovník v IT)
4. Kontaktní spojení
4.1 Kontaktní poštovní adresa
Gymnázium Čakovice, náměstí 25. března 100, 196 00 Praha 9 – Čakovice
4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu
Gymnázium Čakovice, náměstí 25. března 100, 196 00 Praha 9 – Čakovice
4.3 Úřední hodiny
Po dobu prázdnin jsou úřední hodiny vždy v úterý od 9.00 do 12.00. V případě potřeby je možné sjednat si jiný termín (emailem na adresu kancelar@gymcak.cz).
Po Út St Čt Pá | 7:00 - 11:30 7:00 - 11:30 7:00 - 11:30 7:00 - 11:30 7:00 - 11:30 | 12:00 - 14:00 12:00 - 14:00 12:00 - 15:00 12:00 - 14:00 12:00 - 13:30 |
4.4 Telefonní čísla
ústředna: +420 283931391
4.5 Adresa internetové stránky
4.6 Adresa e-podatelny
Přehled technických nosičů dat, na kterých povinný subjekt přijímá dokumenty v elektronické podobě:
USB flash disk, CD, DVD.
4.7 adresa datové schránky
unt4dwe
5. Školská rada
6. Případné platby lze poukázat
Číslo účtu pro akce školy:
2003400025/6000
Hlavní účet:
2003400009/6000
7. IČ
61387835
8. Plátce daně z přidané hodnoty
Škola není plátcem DPH.
9. Dokumenty
9.1 Seznam hlavních dokumentů
9.1.1 Dokumenty podléhající zveřejnění, do kterých je umožněno nahlédnout
- Zřizovací listina školy rozhodnutí o zápisu do školského rejstříku – v listinné podobě v ředitelně školy a dále její sken na webu školy zde
- Údaje o rozpočtu v aktuálním a uplynulém roce – v listinné podobě v ředitelně školy
- Školní vzdělávací programy – v listinné podobě v ředitelně školy a dále v elektronické podobě na webu školy zde
- Výroční zpráva o činnosti školy – v listinné podobě v ředitelně školy a dále v elektronické podobě na webu školy zde
- Rozvrh vyučovacích hodin – v listinné podobě v ředitelně školy a dále v elektronické podobě – IS Bakaláři
9.1.2 Dokumenty nepodléhající zveřejnění, do kterých je umožněno nahlédnout pouze při prokázání oprávněného zájmu (zejména zákonným zástupcem dítěte).
Nahlížení může proběhnout formou předložení částečně anonymizované kopie dokumentu v případě, že dokument obsahuje též údaje, do kterých nahlížející není oprávněn nahlédnout.
- Knihu úrazů a záznamy o úrazech dětí, žáků a studentů, popřípadě lékařské posudky
– po předchozí domluvě s hospodářkou školy - Třídní kniha, která obsahuje průkazné údaje o poskytovaném vzdělávání a jeho průběhu
– po předchozí domluvě s ředitelkou školy - Doklady o přijímání dětí, žáků, studentů a uchazečů ke vzdělávání, o průběhu vzdělávání a jeho ukončování – po předchozí domluvě s ředitelkou školy
- Záznamy z pedagogických rad – po předchozí domluvě s ředitelkou školy
- Plán hospitační a kontrolní činnosti, záznamy o provedených hospitacích a kontrolních zjištěních – po předchozí domluvě s ředitelkou školy
9.2 Rozpočet
Rozpočet školy a jeho střednědobý výhled je přístupný na webových stránkách Hlavního města Prahy (www.praha.eu).
10. Žádosti o informace
Při vyřizování žádostí o informace se postupuje dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.
11. Příjem podání a podnětů
Žádosti a další podání je možné doručit osobně do ředitelny školy v úřední hodiny, zaslat písemně na adresu školy, elektronicky na emailovou adresu, prostřednictvím DS nebo telefonicky na telefonním čísle kanceláře školy. Příjem žádostí a dalších podání se řídí podle svého obsahu zákonem č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů a zákonem č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů.
12. Předpisy
12.1 Nejdůležitější používané předpisy
Přehled nejdůležitějších používaných právních předpisů naleznete na následující stránce Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy.
12.2 Vydané právní předpisy
Povinný subjekt nevydává právní předpisy v rámci věcné působnosti. Soubor vnitřních směrnic je k dispozici v listinné podobě v úředních hodinách v ředitelně školy.
13. Úhrady za poskytování informací
13.1 Sazebník úhrad za poskytování informací
Sazba nákladů na pořízení informace činí:
1. Kopírování černobílé na kopírovacích strojích
Formát A4 jednostranný: 1,50 Kč/A4
Formát A4 oboustranný: 2,00 Kč/A4
Formát A3 jednostranný: 2,50 Kč/A3
Formát A3 oboustranný: 3,00 Kč/A3
2. Tisk na tiskárnách PC
Formát A4 na laserové tiskárně: 2,00 Kč/A4
Formát A4 na ostatních tiskárnách: 2,50 Kč/A4
3. Kopírování na magnetické nosiče
CD: 50,00 Kč/1ks
4. Jiné kopírování a filmování
Video: dle skutečných nákladů
5. Vystavení stejnopisu vysvědčení: 100 Kč
6. Za odeslání informace
Poštovné a jiné poplatky dle sazeb platného poštovního sazebníku
7. Další věcné náklady
Dle formy poskytované informace
8. Osobní náklady
Osobní náklady, přesáhne-li doba zpracování a vyhledání informace 1 hod. a za každou další započatou hodinu: 150,00 Kč/hod.
9. Pokud je požadovaná informace obsažena v publikaci nebo tiskovině vydávané školou, předškolním nebo školským zařízením, hradí se náklady ve výši ceny příslušného výtisku.
10. Nepřesáhne-li částka za poskytnutí informací 50,- Kč, budou poskytnuty zdarma.
13.2 Rozhodnutí nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací
Žádná rozhodnutí o výši úhrad vydaná podle zákona o svobodném přístupu k informacím v případě stížnosti nebyla ve vztahu k povinnému subjektu za poslední dva roky vydána.
14. Licenční smlouvy
Škola nemá licenční smlouvy.
15. Výroční zpráva podle zákona o svobodném přístupu k informacím
Na webových stránkách školy zde.
Osnova popisu úkonů orgánu veřejné moci
Osnovu a popisy úkonů orgánů veřejné moci dle § 2 vyhlášky č. 515/2020 Sb. o struktuře informací zveřejňovaných o povinném subjektu a o osnově popisu úkonů vykonávaných v rámci agendy naleznete na Portálu veřejné správy.